Sisenemine Sõltumatutele Partneritele

Mis on otsemüük

Mis on otsemüük?

Otsemüük tekkis üheksateistkümnenda sajandi lõpus. Meie päevil on see dünaamiliselt arenev valdkond, kus töötavad nii juhtivad maailmabrändid kui väikesed ettevõtted.

Kaupade ja teenuste valik, mida ostjatele otsemüügi kanalite kaudu pakutakse, hõlmab juveliirtooteid, nõusid, bioloogiliselt aktiivseid toidulisandeid, kosmeetikat, majapidamistarbeid ja isegi energeetika ja kindlustuse valdkonna tooteid. Otsemüügiettevõtete aastatulu kokku on rohkem kui 180 mld USA dollarit. Tänapäeval tegutseb sellest valdkonnas üle saja miljoni inimese.

Eelis tarbijale

Erinevalt jaemüügist ei toimu kauba või teenuste liikumine statsionaarsetes müügikohtades, vaid isikliku suhtlemise kaudu. Otsemüügi konsultandid loovad lähedased isiklikud suhted potentsiaalsete klientidega, esitlevad põhjalikult kaupa ning toimetavad selle kätte ja annavad garantii. Sotsiaalvõrgustike arenemise sajandil, kus tarbijad väärtustavad üha enam oma aega ja individuaalset lähenemist, muutub selline isiklik teenindus eriti aktuaalseks.

Eelis konsultantidele

Miljonid inimesed kogu maailmas teevad oma valiku otsemüügi kasuks. Ühele meeldivad ettevõtte kaubad ja teenused ja nad soovivad neid omandada allahindlusega. Teised otsustavad pakkuda sõpradele, sugulastele ja tuttavatele võimalust osaleda kaupade turustamises ja saavad nende läbimüügi pealt vahendustasu. Edukamad konsultandid laiendavad oma äri sõltumatute levitajate võrgustiku loomisega ja teevad selles valdkonnas täisväärtuslikku karjääri. Kulutused sõltumatu otsemüügiäri alustamiseks on võrreldamatult väikesed võrreldes frantsiisilepinguga ning riskid on minimaalsed.

Herbalife

Herbalife kuulub maailma otsemüügiettevõtete esikolmikusse ja on liider tasakaalustatud toitumise ja tervisliku elustiili valdkonnas. Meie tooted on esindatud rohkem kui 95 riigis. Nende kvaliteet on korduvalt saanud ekspertide kogukonnalt kõrge hinnangu. Alates Rahvusvahelise Otsemüügiassotsiatsiooni liikmeks astumise hetkest järgib Herbalife rangelt selle eetikakoodeksit, mis on mõeldud kaitsma tarbijate õigusi ja tagama ausa konkurentsi tingimusi.

Herbalife'i ärimudel on üks efektiivsemaid otsemüügi valdkonnas. Ligi 73% ettevõtte käibest jõuab Sõltumatute Partneriteni tagasi väljamaksete ja preemiate näol*. Ettevõte pakub kõige nüüdisaegsemaid koolitusprogramme, sealhulgas rahvusvahelisi koolitusi juhtivate maailma ekspertide osalusel, pidevat tagasisidet, tuge reklaami ja informatsiooniga.