Herbalife is the #1 weight management and well-being brand in the world.*

1980. aasta

Mark Hughes asutab USA-s ettevõtte tasakaalustatud toitumistoodete tootmiseks ja nende propageerimiseks läbi Sõltumatute Partnerite

90+ riiki

Täna realiseeritakse Herbalife tooteid kogu maailmas

2 000+ toodet

Tootesari hõlmab enam kui kaks tuhat nimetust. Ettevõtte tooted põhinevad uusimatel teadussaavutustel

Isiklik tootmine
ja kvaliteedikontroll

Alates 2010. aastast on ettevõte investeerinud enam kui 300 miljonit dollarit programmi "Istutatud seemnest tooteni teie laual", et hoida tootmistsükli igas etapis kvaliteedikontrolli kõrget taset

10 000+ töötajat

Ettevõte annab tööd tuhandetele inimestele ja selle aktsiad on noteeritud NYSE börsil

Ärivõimalused

Herbalife pakub oma Sõltumatutele Partneritele ettevõtlusvõimalusi, aidates neil saavutada isiklikke ärieesmärke

1980. aasta

Mark Hughes asutab USA-s ettevõtte tasakaalustatud toitumistoodete tootmiseks ja nende propageerimiseks läbi Sõltumatute Partnerite

90+ riiki

Täna realiseeritakse Herbalife tooteid kogu maailmas

2 000+ toodet

Tootesari hõlmab enam kui kaks tuhat nimetust. Ettevõtte tooted põhinevad uusimatel teadussaavutustel

Isiklik tootmine
ja kvaliteedikontroll

Alates 2010. aastast on ettevõte investeerinud enam kui 300 miljonit dollarit programmi "Istutatud seemnest tooteni teie laual", et hoida tootmistsükli igas etapis kvaliteedikontrolli kõrget taset

10 000+ töötajat

Ettevõte annab tööd tuhandetele inimestele ja selle aktsiad on noteeritud NYSE börsil

Ärivõimalused

Herbalife pakub oma Sõltumatutele Partneritele ettevõtlusvõimalusi, aidates neil saavutada isiklikke ärieesmärke

cover

Meie missioon

  • Aidata kaasa inimeste elukvaliteedi parandamisele
  • Pakkuda Sõltumatutele Partneritele võimalust tegeleda koostöös ettevõttega kasumliku äriga.
  • Klientidele — kasutada kvaliteetseid tooteid tervislikuks elustiiliks

Toodete kvaliteet

Herbalife pöörab erilist tähelepanu toodete kvaliteedile. Tooteid esitletakse paljudes riikides ja kõikjal vastavad need kõigile seadusandlikele nõuetele. Venemaal viivad testimisi läbi kõige mainekamad laborid ja keskused, nagu Venemaa Meditsiiniteaduste Akadeemia Toitumisinstituut, Rostest ja paljud teised. Iga toode läbib 14 testimisetappi, milles osaleb 8 spetsiaalset laborit ja 300 teaduskraadi omavat täiskohaga töötajat.

Kvaliteetsed
koostisained
СIsiklik tootmine ja koostisosade ost hoolikalt valitud tarnijatelt
Teaduslik
ekspertiis
Tooted on välja töötatud mitmeaastaste toitumisalaste teadusuuringute põhjal
Range
testimine
Range mitmetasandiline kvaliteedikontroll
Valmistatud
hoolega
Tipptasemel võimalused segamiseks, pressimiseks, pakendamiseks ja tootmiseks
Toitumine
teie jaoks
Täiustatud tehnoloogiad ladustamistingimuste jälgimiseks, transportimiseks ja toodete kvaliteedi tagamiseks kogu säilivusaja jooksul

Teaduslik tipptase

Herbalife Teaduslik-Konsultatiivnõukogu, mille koosseisu kuulub enam kui 20 juhtivat teadlast erinevatest maailma riikidest, tegeleb uute toodete väljatöötamise, tõhusate koostisosade otsimise ja testimisega, samuti osaleb Sõltumatute Partnerite koolitamisel.

Kõik eksperdid
Джон Хейс
John Heiss
DMN
Vanemdirektor, Tarbijakogemus ja innovatsioon
Росио медина
Rocio Medina
DMN
TKN aseesimees
Дэвид Хибер
David Heber
DMN, PhD, FACP, FASN
HerbalifeToitumisinstituudi esimees
Гари Смол
Gary Small
DMN
TKN liige
Луиджи Граттон
Luigi Gratton
HN asepresident tootekoolituse alal
Kõik eksperdid

Tänu Herbalife toele avas California Ülikool (USA) 2003. aastal Mark Hughesi nimelise raku- ja molekulaartoitumise laboratooriumi. 2010. aastal lõi ettevõte oma isikliku teabe- ja interaktiivse ressursi - Herbalife Toitumisinstituut.

Herbalife — osaleja enam kui 70 teadus-, tööstus- ja avalikus organisatsioonis

placeholder
Herbalife — Rahvusvahelise Toidulisandite Assotsiatsiooni (IADSA), Euroopa Vastutustundliku Toitumise Alliansi (ERNA) ja Tervisliku Toitumise Nõukogu (CRN) üks asutajatest ja tegevliikmetest.
placeholder
Herbalife — Riikliku Dietoloogide ja Toitumisspetsialistide Assotsiatsiooni (NADN) liige. Tuginedes oma teadusuuringutele, tegeleb assotsiatsioon haridustegevusega, samuti jagab kõrgteadmisi dietoloogia ja toitumise vallas.
placeholder
Herbalife Toidulisandite Tootjate Liidu, Otsemüügi Assotsiatsiooni ja mitmete teiste tööstusliitude aktiivne liige.
placeholder
Herbalife — Ülemaailmse Otsemüügi Assotsiatsioonide Föderatsiooni (WFDSA) ja mitmete riiklike otsemüügi assotsiatsioonide direktorite nõukogu liige. Alates 1998. aastast on ettevõte Venemaal Otsemüügi Assotsiatsiooni (АПП) liige.

Partnerlus ja heategevus

Üle maailma teeb Herbalife koostööd kuulsuste ja sportlastega, et edastada laiale publikule oma väärtusi ning sõnumit tervislikust ja aktiivsest eluviisist. Meie saadikud tõestavad oma eeskujuga, et Herbalife tooted aitavad parandada teie elu, saavutada parimat vormi ja saavutada kõrgeimaid tulemusi!
placeholder

Heategevusfond Herbalife Foundation (HNF) on mittetulundusühing, mida rahastavad Herbalifei töötajad ja sõltumatud partnerid.

1994. aastal ettevõtte asutaja ja esimese turustaja Mark Hughesi (1956–2000) poolt loodud HNF toetab partnerorganisatsioone 58 riigis üle maailma, et aidata parandada raskes olukorras olevate laste toitumistingimusi.

placeholder

2020. aastal sai Herbalife 14 auhinda saavutuste ja panuse eest ettevõtte sotsiaalsesse vastutusse. Ettevõte on pühendunud ka nälja ja alatoitluse kaotamisele maailmas ning toiduga kindlustamatuse probleemi lahendamisele.

Samal aastal käivitati programm Nutrition for Zero Hunger – ülemaailmne algatus toitumisabi ja -hariduse pakkumiseks.

Tehes koostööd mittetulunduslike partneritega üle maailma, saame nälja nulli viia! Nutrition for Zero Hunger toetab ÜRO püüdlusi lõpetada nälg 2030. aastaks.

Meie vastutus otsemüügiettevõttena

Endiselt on oht kokku puutuda püramiidpettustega – selliseid organisatsioone tekib endiselt. Püüame teavitada inimesi ebaausast ärist, et keegi ei kannaks tõsist rahalist kahju.

Hakka kliendiks